UTvandrare

Kom att tänka på att ja e inte vanlig "bloggare" jag bloggar på en svensk sida från utlandet, Libanon.
Hur kan det komma sig tro? ja vet faktiskt inte riktigt hur ja ska tolka det själv men det känns bra ändå o kunna blogga på en svensk sida i sverige från utlandet om vad som händer med en Invandrare som utvandrat igen!

Jag borde ju egentligen bo i sverige nu, vilket ja längtar tillbaka till rätt så mycket kan ja lova, saknar o köra biil, saknar min familj, saknar vännerna, saknar Gbg, saknar allt man kan göra i "säkra" sverige.

Här är det helt annorlunda än ute. Men va gör man, ja vet ju att ja kommer sakna Libanon om ja flyttar tillbaka till Sverige. Vilket ja inte tänker göra, eftersom ja ska börja plugga om en månad igen.

Kan inte bara lämna allt, o pengarna ja betalat för o plugga för att åka tillbaka till sverige o köra bil liksom. Dem har ju bilar här i Libanon också!!

Livet här e helt annorlunda än Sverige, men ja vet att ja kommer kunna acceptera det här också o kunna leva som dem gör här i libanon, jag vill verkligen ha allt känns de som! Sverige och Libanon.. hur gör man för att sammafoga dessa två och ändå leva livet..

Have it folks
<3
0 kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0