Tjena tjabba

Jag märkte nyss att man inte vart inne o uppdaterat något på bloggen, ibland undrar ja om det verkligen är någon ide med att göra det överhuvudtaget, men sen så inser ja att men det kan vara kul o skriva o bara lasta av sig en massa kul o tråk.

Jag har vart väldigt upptagen med jobbintervjuer och bilsökande dem här dagarna så ja har inte hunnit tänka på så mycket annat faktiskt! Tyvärr..

JAg trivs som fan men varje dag kommer tanken upp i huvet om att ja vill tillbaka till sverige o leva det livet ja levde innan. Mycket hänger på att ja vill träffa kompisarna och köra bil, jag vill varken jobba eller nått där. Det e säkerheten som drar mig till sverige på nått sätt och inget annat.

Jag anser att det e tråkigaste livet i sverige och att det inet finns nått att göra, vilket e så trååkigt! Jag vill att det ska vara ett libanesiskt liv i Sverige, hade verkligen vart nått.
Då hade ja kunnat tänka mig o fortsätta leva i sverige.. FAn alltså ja vill tillbaks men ändå inte! ja vet inet va ja ska gööööra.. Ja har skrivit in mig på att plugga ett år så ja ska kanske ta och göra klart det året sen tänka på allt annat och var ja vill leva känns det som!

Tc and have fun säger ja bara... Tills vidare
0 kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0