Tisdag

Tjabba

Ja idag har inte hänt så mycket, det var mer städningsdag idag! Rätt kul o städa en balkong på andra våningen med vatten, inte alls höjdrädd e ja heller, så om ja ramlar så går det nog säkert bra!

Kom precis hem från kiosken var o köpte cigaretter så ja har hemma, köpte det ja egentligen ska sluta med var det bestämt men fan hellre röka än o äta o gå upp dem 18 kilon ja gått ner!!!
Saknat min älskling idag, har inte pratat än, fick bara ett godmorgon sms! :(

Nått nytt om libanon ni kanske inte redan visste eh att det är den 21 september idag o ute är det sol o värme som skiner! I Sverige kan jag nog gissa på lite kyyla och regn som trappar ner över landet.

Snart ska ja fixa o förbereda mig för skolstarten! wiihoow, börja plugga igen, det bästa ja vet när det inte e inblandat några teoretiska prov mashalla!
Men först ska ett Libanesiskt körkort fixas, läkarbesök och ett låångt besök i H&M libanon! saknat den affären kan ja säga! Måste inhandla någoot nu!

Ps. Angående det libanesiska körkortet, jag behöver inte göra nått teoretiskt prov, jag behöver inte köra upp. Det ända dem begär är att jag backar och kör fram (parkerar) sen så har ja körkortet. Det är inte äns ja som ska dra o fixa det, utan en väns pappa sköter allt.

JOBBIGT o bo i Libanon asså!! NOT!!

Have it folks
<3
0 kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0