Otrolig värme

Minsann!
Det så varmt idag i libanon, de e sjukt!
Jag har inte gjort nått annat än o sova idag! kände som om ja va värd det faktiskt! Därför njööt jag av o bara sova, däremot var det lite obekvämt o sova i denna värmen!

I sverige kan ja tänka mig att det e lite kallare än va det e här och lite mer grått. Här hos mig så e det inte alls kallt o blååått ute! Solen skiner och värmen slår till. Det e otroliigt.

Har int så mycke mer o berätta idag förutom att ja vantrivs och verkligen njuteeeeer av ledigheten! Dock har ja börjat bli lite smått iritterad på att ja inte kan göra nått, men så fort det e tråkigt så kommer nått roligt upp och ja får nya grejer att ta hand om.

Såg Satc 2 igår o gilla den!! Ska se en ny film idag och se hur mycket ja kommer gilla den :D

Have it folks
<3
0 kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0