Morgondagen

JA imorgon händer det äntligen en del!! längtar som fan! Orkar inte sitta o inte göra ett skit iväntan på att skolan ska börja..

Todo:
1. läkare
2. H&m
3. ABC
4. Supermarket Aoun
5. Serieinköp
6. Dekweneh
7. Besök hos odo nd richard

Detta ska allt göras innan kl e 4 på eftermiddan, äntligen lite stress i vardagen igen, har vart så lungt o dött!!

Nått ni inte vet om imorgon e att ja ska åka taxi runt hela stan, o det kommer inte kosta mig mer än 20 kronor att åka taxi runt i fleara timmar, Sammalagt alltså!!

Det e så billigt med service och taxin här så det e helt sjukt!! Ni borde komma och testa på det.
JAg åkte buss häromdan i 1.30 timmar, det kostade mig 8 kronor.
Shiiiiit dyrt va?!?!?!

Det hade kostat mig minst 80 kronor i sverige!!!

Have it folks
<3
0 kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0