En helt ny värld

Nu skriver jag igen efter fleeera månaders nedstägning av bloggen.

Anledningen till att ja skriver är att jag nu har anpassat mig till mitt nya liv i Libanon.
Jag har så mycket att säga och så många bilder att ladda ner, men en sak åt gången.
Idag är det bara uppvärmning som gäller, för det var länge sen ja greja med bloggen, måste lära mig allt igen ;)

Anw, så kommer ja att blogga en två ggr om dan, om allt som händer och olika saker jag upplever. Ett nytt äventyr väntar, med helt annorlunda förutsättningar!! Nytt folk, nytt land, ny stad och nytt yrke!!

Mycket som har ändrats sen första dagen i libanon för 55 dagar sen!

HAve it folks
<3
0 kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0