Batroun

Tjabbaa det här är andra dagen för mig i Batroun, där jag egentligen hör hemma! Har det väldigt trevligt här och här är det allt fortfarande varmt och solen skiner för fullt!

Uppe i Bhamdoun e de lite kyligare kan ja tänka mig! Fast ja e nog på den kyliga delen av libanon, så ja slipper bli varm o duscha var tredje minut!

Whatever.. Jag var ute o festade igår kväll skulle man kunna tro, eller det var iaf va som va planerat men istället stannade vi inne ett gäng och söp oss fulla lite billigare ;)
Det var trevligt och idag mår man skit som vanligt, "Dagen efter dagen före" Vad gör man inte för o ha lite kul va.

Iaf så ska ja sitta här och vänta på att min kusin slutar jobba kl 6, och det e två timmar kvar, någon som vet hur ja ska få tiden att flyga förbi? ja har ingen aning så är öppen för förslag! Och imorgon beger ja mig av tillbaka till Bhamdoun, yeeey, nooooot, or? JA vet inte riktigt hur ja känner för det! Det e inte riktigt så kuuuuuul där uppe för det finns inget o göra, (inte för att det gör de här heller) men iaf så måste ja få dagarna att flyga förbi för snart är det bara två veckor kvar tills ja börjar skolan! Det däremot kräver ett YEEEY!

Sen ska man börja plugga, jobba, och vila infor nästa åår! Då allvaret börjar! och jag öppnar mitt eget företag ÄNTLIGEN säger ja bara!!
Dock har ja ingen aning om var ja ska öppna riktigt än!

Menmen... Va har alla för sig en söndag? Här i Libanon vet ja inte riktigt va man gör en söndag, själv så sitter man o mår dåligt! Men men det går över o ja känner att ja e på jag vill göra allt men orkar inte humör! Så lite dött e de allt..

Ska nu läsa vidare på andra bloggar och se vad för intressant dem har att komma med.

Många hälsningar från VARMA Batroun..
<3
0 kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0